DUDUK DIAM DAPAT DUIT ... ADA KE ?? SATU PENDEDAHAN ...




MESIN PELABURAN TERBAIK UNTUK ANDA !




INILAH HASIL PELABURAN HARI-HARI DAPAT UNTUNG !

Salam semua, sudah lama saya tidak mengemaskini blog ini. Kesibukan tugas membatasi saya untuk berkongsi apa jua maklumat di blog ini. Kepada pengunjung setia blog ini terima kasih di ucapkan kerana sudi melayari blog ini walaupun dah lama tak di up- date. Setelah saya terlibat dengan pelaburan emas dan gaharu saya terus memikirkan apa lagi bisnes sambilan yang boleh di usahakan tanpa menganggu tugas – tugas seharian. Harga emas semakin mencanak naik cukuplah emas yang dah sedia ada ... gaharu dah tanam cuma tunggu hasil 4-5 tahun lagi... sekarang saya cuba mencari-cari bisnes lain yang boleh menjana pendapatan tiap - tiap hari ... BOLEH CETAK DUIT HARI-HARI.... ada ke bisnes camni? Duduk diam dapat duit..... Ada ke ??? Jawapannya Alhamdulilah ADA !!!

Setelah membuat kajian demi kajian, saya kini menceburi satu lagi cabang bisnes iaitu mesin menjual air !!! Kenapa bisnes ini ? Kerana setiap orang tidak kira apa bangsa dan agama memerlukan air yang bersih. Kualiti air di Malaysia semakin tercemar dek kerana kerakusan manusia mengotorkan sungai-sungai yang merupakan sumber air kita. Oleh itu mesin penapis air adalah satu bisnes yang pastinya mendapat sambutan kerana setiap orang inginkan kesihatan yang baik.

Alhamdulilah, saya telah di temukan dengan satu syarikat yang jug merupakan satu-satunya pembekal mesin air yang di usahakan oleh umat Islam IAITU HIJRAH WATER . Kenapa saya memilih syarikat ini sedangkan banyak lagi mesin air seperti ini di pasaran? Ini kerana kandungan bahan dalam penapis air tiada unsur tulang haiwan atau batu kapor tetapi HIJRAH menggunakan tempurung kelapa dan cengkerang laut yang telah disahkan halal oleh kerajaan. Mesin ini bukan sahaja mengeluarkan air R.O, malah ia telah diubah suai dan mengeluarkan air MINERAL, HYDROGEN DAN ALKALINE yang boleh berfungsi membantu membuang asid dalam badan dan Insya Allah, ia dapat menghindari pelbagai penyakit.

Di pasaran mesin seperti ini kebanyakan adalah air R.O yang kosong dan tiada zat.

Mesin Ini Boleh Menghasilkan Pendapatan Sewaktu Anda Sedang Bekerja, Berehat Atau Semasa Anda Tidur !!!

- Tiada Kos Tersembunyi
- Kos Gantian Katrij Setahun Antara RM250.00 Ke RM300.00
- Gantian Katrij Dilakukan Oleh Pihak Syarikat atau sendiri
- Jaminan Mesin 1 Tahun
- Mesin milik anda sepenuhnya , hasil milik anda 100% ...tapi jangan lupa zakat kan 2.5%

Bayangkan hanya anggaran RM30 ke RM50 setiap hari syiling yang anda dapat. Satu bulan dah berapa untung.. jika satu hari pendapatan minima anda RM30.00 sahaja. Tak perlu menaja, tak perlu jual barang, tak perlu cakap, tak perlu online , tak perlu berfacebook... tak perlu pos barang .... kting!!! kting!!! siang malam duit masuk. Seminggu sekali kutip duit...

Andai kan sehari dapat RM30 x 30 hari = RM900.00 RM30 x 365 hari =RM10,950.00

Jika satu hari pendapatan minima anda RM50.00 = RM 50 x 30 hari =RM1,500.00 . RM 50 x 365 hari =RM18,250. w00wow!!!! Pakcik kayo tak yah simpan kat bank lagi... MESIN TU ADALAH BANK ANDA! MEMBERIKAN DUIT KEPADA ANDA SETIAP HARI !!

Hebat bukan ? Rezeki Allah itu Maha Luas... siapa nak kasi tu … bisnes sistem 4D - Duduk Diam Dapat Duit... lepas berusaha kita doa dan tawakal... amat berbaloi untuk anda memiliki sebuah vending mesin ini. Saya telah melalui detik-detik manis ini dan ingin berkongsi rezeki kurniaan Allah ini pada anda.

- Tidak ada sewaaan/ kontrak bulanan/tahunan semuanya milik anda.
- Mendapat kelulusan halal JAKIM, di sokong oleh Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM)
- Telah melalui ujian makmal DAN DISAHKAN oleh pihak SIRIM
-Purata income RM 300 –RM 1,000 sebulan! ( ada kemungkinan lebih lagi jika lokasi sesuai seperti di IPTA , asrama sekolah, kem askar, dan sebagainya )
-Beroperasi selama 24 jam sehari 365 setahun. Non Stop!-mesin hak anda sepenuhnya!
-Boleh melabur seberapa banyak mesin yang anda mampu!
-Amat sesuai untuk mereka yang malas keluar rumah tetapi still dapat income 4 angka walaupun tengah baring, tido, makan atau apa2 saje!-Trend pelaburan sekarang!
-Anda hanya perlu cari lokasi yang strategik dan berdoa kepada ALLAH agar rezeki kita dimurahkan.. Amin...
- Namun bisnes ni perlu ada perancangan dan strategi... Hubungi saya untuk berkongsi pengalaman.. tak perlu tunggu setahun untuk mendapatkan pulangan.. mesin ini membei pulangan hari - hari , Insya Allah ... Ingat lah kata nabi 99% rezeki adalah dari perniagaan.




HARGA PELABURAN ANDA DARI RM 11,000 SAHAJA . HARGA TERMURAH DARI MESIN-MESIN YANG LAIN (ANDA BOLEH BANDINGKAN SENDIRI). PULANGAN LEBIH BAIK DARI ANDA MELABUR DI MANA-MANA BANK . HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT 019-2282667 atau 019-6339915

4 comments:

  1. jauh lebih baik bela mesi RO ni daripada bela gaharu hari2 dapat duit tak payah pikir susah2.gaharu projek broker maut, orang cerdik2 dok tipu manusia bodoh.Bela mesin RO hati pun senang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. http://lifetimeholidaysdnbhd.blogspot.com/
    JIKA ANDA DIHUBUNGI OLEH PEGAWAI PEMASARAN DARI SYARIKAT LIFE TIME HOLIDAYS SDN. BHD.
    UNTUK MENAWARKAN SEBARANG PAKEJ PELABURAN SAMA ADA PAKEJ PERLANCONGAN ATAUPUN PELABURAN MESIN AIR R.O.

    KAMI MENASIHATI ANDA SUPAYA JANGAN MEMPERCAYAINYA KERANA TELAH RAMAI YANG TERTIPU DENGAN PAKEJ PELANCONGAN DAN PELABURAN MESIN AIR R.O. YANG MEREKA TAWARKAN.

    KAMI BERPENDAPAT BAHAWA ORANG-ORANG DARI SYARIKAT INI AKAN MENGGUNAKAN MODUS OPERANDI YANG SAMA DENGAN MENGGUNAKAN NAMA SYARIKAT YANG BARU BAGI MENIPU DUIT DARI SESIAPA YANG BERMINAT DENGAN PAKEJ YANG DITAWARKAN.

    JIKA ANDA DIHUBUNGI DAN TERJUMPA DENGAN MEREKA SILA HUBUNGI PIHAK BERKUASA DENGAN SEGERA .

    ReplyDelete
  3. Mcm2 manusia ikhtiar nak hdup selesa. Tp mesti ambilkira dosa pahala apatah lg mana tau esok ajal tiba.

    ReplyDelete